Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, December 13, 2009

Rindu yg terlerai..

11hb Disember 09 - 12.15pm abe selamat sampai ..aku p amik kat KLIA ngn ERL..saja gatai nak jalan2..alhamdulillah..semuanya berjalan lancar..Amin...

12hb Disember 09, selepas abe berehat seharian utk ilangkan jetlag, kita org balik Ipoh..dah kangen banget sama anak2..hua hua hua. Sampai2 je dua2 berlari peluk aku ngn abe..leganya rasa..dan nak balik tadi..dania melalak la plok..adeh.Takpe,Khamis ni balik lagi amik dia org..InsyaAllah..

Antara anak2 pakcik (COACH) yg abe angkut bawak balik..ada lg yg sdg diterbangkan..ada item abe suh jual (hua hua hua..aku lemah betul la) ..and ada item aku hangkut kalau aku suka..so tunggu yg lagi 5 sampai..baru aku tau nak let go yg mana..sapa mau? ;) Dalam pic ada legacy stripe (aku punya,xleh cop), Ali Flap Leather Gold and Parker Leather Swingpack in Sand..semua lawa..aku pakai semua leh tak? ngeh ngeh ngeh..

dan yg ini, aku terpaksa let go. Levis 505 ..tak leh pakai. Longgar lor..size 27..huuhuhu. Aku dah tak leh pakai 27 sebenarnyaa..tp segan nak pesan size 26 and now..aku tak leh pakai. Harga berganda2 murah dr Malaysia..sapa nak?? sila angkat tangan..rugi nyaa..dah tak dpt Levis..huaa...dan ada la abe beli jam Guess..lain2..pinggan mangkuk corelle and pyrex yg tak sampai2 lg..and baju bajan anak2...aku takde baju..apa la abg ni... ;) dan aku dah tak sunyi lagi..muahhhhhhhh...

1 Comments:

  • Allhamdullilah, kozai dah bahagia dan ceria seperti biasa. :)

    By Anonymous Anonymous, at 8:22 AM  

Post a Comment

<< Home