Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, May 03, 2009

Happy Belated Birthday To Me

31st Birthday @ Kinabalu's Peak 0n 30th April 2009

Alamak..ari ni dah 3 May..and happy belated birthday to me utk Blog ni la..emm.thanks pada Zaza,Nuui and Farrah yg menjadi org pertama wish aku birthday...tepat kul 12pagi..terkejut gak aku masa tu sbb tgh tdo..dan aku sendiri hampir lupa dgn birthday aku sbb bdn dah letih sgt..dan mcm biasa..aku kena remind abe..baru la dpt wish..huhuhuu..and thanks gak pada semua2 yg wish dan nyanyi aku lagu Hepii Birthday kat atas puncak Gunung Kinabalu..

Nampak gaya..tahun ni mcm takde hadiah pun..dan takde makan2 mcm biasa..emm..tapi untuk diri aku sendiri..'Beautiful Moment @ Gunung Kinabalu' adalah hadiah utk diri aku sendiri..okek.nnt cite pasai gunung..ari ni tgh weng lagi kepala ni...

1 Comments:

  • wah kak, sudah menuju puncak.. :p
    happy belated bday.. betul ke xde adiah ni?? hehe

    By Blogger mar!ahaf!z, at 4:31 PM  

Post a Comment

<< Home