Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, April 15, 2009

Cerita hujung minggu lalu..

Hello..ari ni masuk ari ke 3 aku tak kerja dan maknanya 5 hari cuti masuk sabtu and ahad. Cuti kecemasan..jaga dania yg sakit mata. Laamanya cuti..patutnya kena gilir2 la cuti ini..tapi apa leh buat..siapalah aku ni, gaji pun kecik jek..cuti lama2 pun takpe kot. Jgn sampai org opis bising sudah...lagipun, apa yg jadi kat opis kebelakangan ni, buat aku dah malas nak p kerja.

Em..ari sabtu lepas 11/04/09 - Sabtu, abe bawak p KL TOWER. Danish punya wish sejak berbulan2 lepas. So..g lah. Perjalanan agak membosankan sbb stuck kat jln sampai sejam..penin kepala aku..last2 aku tdo jek..huhuhu..em, ada apa eh kat sana..tgk tiket yg cecah rm100++ utk 2 dewasa, 1 kanak2..aku rasa mcm tak berbaloi jek..sbb tak besh pun..takpe..pengalaman kan lg mahai dari bayaran...

Klik sini utk layan gambau.

12/04/09 tu..aku g batu caves lak dengan Natte,kenet, Julia n Masyu. Abe bawak anak2 p kenduri dan kemudian lepak opis dia. Kali ni, aku dapat 6 kali naik tangga 272..dan dah malas nak tambah2..ni pun kaki dah sakit gila.huhuh..Bertolak jam 7.50am dari opis..sarapan kat Shell mana tah..lps tu terus menuju puncak. Kali ni..berok2 agak liar sbb ramai lak yg bwk makanan utk berokss..aku hampir kena terkam ..tp wat bodoh sbb kalau aku menjerit..takut beruk tu jerit gak..hehhehee..jam 11.30..semua settle..Kenet ngn masyu buat 10 round (aje gila)..Natte 8..aku dan Julia - 6 ..ok la kan..ari tu 4 round..ahaks!



tak byk posing kali ni..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home