Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, April 06, 2009

hampa .. luka .. kecewa..


tak tahu nak describe apa yg jd dlm gambar2 ni....dah jadi..dah berlaku..dah berlalu...lupakan jek mcm tu? huhuu..aku bukan boneka..aku ada jiwa...aku ada perasaan luka...

Ini cerita pasai aku buat kerja sia2 laaa selama hampir dua bulan...drpd open day..sampai la audit QE td......

buat video - not fully used....dan bertungkus lumus buat transformasi Board..auditor datang...tunjuk kerek jek ...nampak mcm remeh..tp aku sgt2 kecewa....

terpaksa edit..ada yg dah salah faham...jahat sangat ke aku ni???

2 Comments:

  • sapa yg ambik gambar kak zai tuh ek????

    By Anonymous anak_ayam, at 8:20 AM  

  • kelakar la soalan ni..amik sendiri laa..berlakon sajjaa..hahahaha

    By Blogger azzalyzaa, at 9:48 AM  

Post a Comment

<< Home