Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, March 29, 2009

Suka-suka tepek lagi..

Hari ni...hari jadi bibik dari pagi sampai tengah hari..tonyoh apa2 yg patut di tonyoh..buang mana2 yang perlu di buang..sedut2 apa yg perlu di sedut..hehehe..tgh ari, lps penat jd bibik..jd lak 'MEM'..p jalan2 ..tapi Alamanda je..Dania demam..dia tak mau jalan2..tp perut lapo..Alamanda pun okek..Malas nak taip..jom layan gambo..

Dania Hamimi demam..tertido masa tgh merengek2..

Semalam p kenduri sepupu tunang..baju aku di pertikaian..sapa suh tak ckp kena pakai baju kurung..sib baik aku pakai elok2..kalau aku pakai t-shirt? apa lak citenya..

Aku snap kat kedai majalah..masa tu abe cakap..'TAK LAWAK EH!'..haha..marah lak.

Akhirnya.. well organised.. yay!

Hadiah birthday Danish and Dania..lambat sket beli kali ni..tp ni aku topup duit mak ngn abah jek

Tapi babah yg beria main..layan..gagagaa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home