Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, March 19, 2009

Merepek2 kejap...

Akhirnya, aku boleh duduk berehat slps berhempas pulas buat benda yg aku baru belajar buat. Emm..maybe agak poyo kerana mendeclare diri ini sibuk, tapi itu lah hakikatnya. Emm..maybe sbb kerja yg aku dpt, bukan dlm bidang aku..bos aci main suruh jek..sblm tu, aku kena design brochure..tah apa2..ikut suka dia jek..dan maybe brochure tu di design ketika aku dlm 'swing mood'..so apa pun tak jadi..3 kali wei kena reject..jgn main2...

lepas brochure...kena design 5 video utk demo sistem Online Application sempena open day UNITEN 21hb ni..gila 1st time tgk software tu..belasah je..alhamdulillah siap selepas berkerja siang malam, sabtu ahad..dan penah kena reject..huuuuhu...dan thanks pada 'artis' yg menyumbang suara..ringan sket kerja den..TQ eh! Malam 17hb Mac..aku stay opis sampai 11.30 malam..kena ingat 'date' tu...lagi sekali wat ayat poyo..ahaks!

em..sakitnya tekak..batuk kokokokok lagi..tp sapa pun tak dulik.eh..wat ayat sedih lak..takpe lah kan..dah tua..pandai2 la layan diri..apa yg jadi minggu ni..dah di takdirkan jadi ..boleh di ubah2 ke lagi??

Sebelum lalui minggu2 yang penat ni..aku sempat gak lalui minggu happy..emm..join picnic dgn kawan2 yg dok quarters..g PD..dah lama pun..9hb Mac ari tu..tapi tak sempat nak share cerita. Wpun trip lebih kepada 'tiada undangan' (aku je faham..geegeegeg) ..tapi oklah..anak2 hepi..aku hepi jek....sebelum tu pun dah balik kampung kat pontian..sempat gak bwk anak2 p pantai...leh tgk je la..tak leh mandi...cuci mata...percuma..


Klik utk lebih gambar..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home