Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, April 08, 2009

My Lunch Today...


Makan pada jam 4.40ptg..bukan diet..atau bukan kenyang..tapi saja2..ubah selera. Kadang2, orang kata..'kita kena ubah selera..jgn layan sangat apa yg kita suka..tp susah nak dapat atau dah usaha dan kerja keras..tp tak dapat gak..abaikan je..takde rezeki namanya'..tapi tu lah masalah aku, 'kalau aku suka..aku nak..aku nak gak..wpun terpaksa berusaha lebih atau terhegeh-hegeh'....oh..tak suka nya rasa...sebenarnya, aku paling tak suka terhegeh2..desperate!

dan bila aku dah sangat suka...aku akan pastikan aku dapat...

Lunch td..macam tingin nak makan 'chicken chop'..tp susah la..mcm kena lalu byk sgt procedure..nak kena kuar..nak kena berbaris kat jalan raya..lps tu nak kena duduk..nak order..nak tunggu..leceh la kan. so..layan maggi jek..makan lambat pun takpe..janji puas hati...nescafe tu besh..emm..byk la pilihan dlm idup ni kan? kenaapa nak susahkan diri dengan yg susah nak dapat?? tapi aku tahu..dalam dunia ..takde apa yg susah selagi kita usaha wpun usaha tu boleh buat aku nampak BODOH!

2 Comments:

  • kdg2 layan benda yang luar dr kebiasaan kita best juga kan

    kdg2 hani suka juga makan megi
    kadang2 suke makan ikan pekasam sama ns panas
    syokkk wooo

    By Blogger penyapubaru, at 5:57 PM  

  • uiks..pekasam..I like..

    azza x suka maggi sebenarnya..tp ari tu..tu je yg sempat..ahaks..

    By Blogger azzalyzaa, at 9:51 PM  

Post a Comment

<< Home