Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, April 16, 2009

Apa yang aku rasa ?? sedih..sedih gila!

9 tahun aku kat sini, kat opis ni..dan hampir 7 tahun aku berada di dalam bilik ini..1 bilik 2 org..sesuai dengan kelayakan dan gred aku. Tapi tak tahu, apa yg mereka mahu..aku terpaksa keluar dari sini...duduk 4 orang 1 bilik dgn keadaan yg amat menyesakkan. Objektif - mudah perbincangan..emm. Entah! aku dah penat berusaha...dapatkan apa yang aku perlu dapat. Tak tahu..mcm masuk telinga kiri..keluar telinga kanan..dan paling menyediah..cubicle concept tiba2 menjadi open concept..em..entah la korang..semoga bahagia. Kalau kerja perlukan keselesaan dan yang penting, hati ni seronok kerja sebelum ni..lepas ni? Aku tak tahu...adakah aku perlu bertahan atau ikut perasaan?? Sedih..serius sedih! Tp jgn buat org derita..kelak benda yg sama akan timpa kita...







1 Comments:

  • oooo...ini yg menyebabkan kak zai terkorban... kesiannyer.....

    By Anonymous anak_ayam, at 8:07 AM  

Post a Comment

<< Home