Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, April 18, 2009

Batu caves lagi..

Pagi tadi..p lagi Batu Caves. Tak ramai pun. Aku, abe, otai, janggoat, adik ipar janggoat..dan anak2 aku - Danish dan Dania. Aku mula2 dah plan tak mau naik..just temankan abe jek. Macam biasa..sarapan kan Shell dan sampai Batu Caves kul 8.50am. Semua naik..tinggal la aku ngn anak2..lama gila aku rasa abe punya perjalanan..bila dia dtg lepak..dia kata..baru 2 round..lorr..since abe nak rehat..aku pun mcm dah naik gian lak..hehe..sib baik dah pakai proper..so..aku pun layan la 272 tanpa bawak beban..uiks..kali ni..aku leh naik tanpa henti rehat. Dapat la dlm dekat2 3 minit..huhuh..bersemangat lak..sebab selama ni..paling laju..aku dapay 4 minit ..itu pun dgn penuh kesemputan. 1st round..aku terus ke dlm caves..konon2 nak p amik pic..sampai sekerat jalan..ala..x besh bau. Aku patuh balik and tiba2 nampak abe ngn dania..huhuhu. Mcm mana budak kecik ni leh sampai. Abe kata..dia nak sgt naik..abe bawak la..Danish lak dah lari turun balik ikut otai. Huhuhu..lps amik pic Dania kat 272..dia pun turun..tak sampai setengah jalan..dia tak mau jalan dah..huhuuh..terpaksalah aku dukung sampai bawah. Sapa suh naik. Lps tu..aku naik balik..dpt gak 3 minit dan aku ingat nak stop dah sbb mmg takde niat nak memanjat pun kali ni..tapi sampai bawah..dania nak naik lagi..huhuh. Bawak la dgn abe and danish..Abe pimpin dania...danish lak dah mencanak2 lari naik..abe suh aku kejar danish..alahai..nak tak nak..terpaksa la aku naik..lari2 anak..sampai 272..tak sempat nak bernafas..danish kata..'Ibu jom turun la'..sbb dia dah sampai awal..GILA apa..mati ibu wei..tp dia dah lari turun dulu..waa..aku pun terpaksa lari la..sbb risau kat dia. Sampai bwh..terus lepak..nak kojol rasanya..lepak tak sampai seminit..abe call..dania nangis nak aku amik dia....waa..apa ni. Meninggal ibu kang..dan dania terus nangis..terpaksa la aku lari lagi naik..tp separuh je la..sampai 150++..dan dania tak nak jln...dukung la bwk turun..aje gila..so kali ni, aku naik 3.5 je laa..biasa aku sakit kaki..tp kali ni..lengan aku sakek..ye la..kena dukung dania - 16kg..

dania je byk pic kali ni..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home