Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, November 08, 2008

Layan Diri 01..

Chayank cikit buleh?? Gambar 2006 daaa..heheehehe

Pukul 10.57pm..abe layan dvd (ada 5 file DVD dlm umah ni..1 file ada dlm 50 keping dvd..agak2..tahun bila nak abis ek??)..so aku layan diri..nak cite apa ek?? emmm...

Suka mkn apa???
-Kalau mak masak..aku suka kari,laksa dan asam pedas. Kalau kat kedai..ntah! Kalau makan cepat2..aku suka Nandos, Steamboat at Johnnys...

Air lak???
Air mata air sedap gak kot? gagaga..Macam biasa..pagi2 mesti Nescafe O panas gelas besar..tgh hari Nescafe Ais....malam?? Air masak...kalau air gas..Coke pun OK...wah..kafein semua ni..janji rock!!

Warna2 di dalam dunia???
-Kecik2 sgt suka warna biru..warna selamat! Almaklumlah...aku ni tak berapa nak cerah dan comot..so, biru paling sesuai..sampai la aku ngandung anak kedua..suka banget pada PINK karer..dan warna mak paling marah..warna2 pastel...

Pandai bawak motor???
-Jap nak fikir..lesen ada..penah bwk ronda2 kat pekan dulu2..pusing2 kampung...sekarang??? Ntah laa...ok kot kalau terdesak...

Tak terfikir???
-Em..tak tahu macam mana boleh jd programmer ni..dulu matematik pun nyawa2 ikan..dah tu budak sastera..cita2 nak jd arkitek laaa...alahai!!!

Alamak..xde idea laaa...k go!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home