Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, November 05, 2008

NH vs AB


Post kali ni di pilih kerana menjadi isu semasa yang sedang hangat..siap jadi front page paper lagi...aku tak pro sapa2..tak kesian abby..tak kesian Norman..aku kesian kat MDH bertiga jek..tapi masalah rumahtangga biasanya berpunca dari dlm rumah .. bukan orang lain jadi punca. Hanya NH dan AB tahu punca semua ni...tapi kalau aku jadi Abby ?? 'Hai2 Bye2' lah kot...huhuhu..tu la kan..cakap boleh la sesedap rasa..yg menanggung..sendiri mau ingat la..

Aku suka statement 'NAIF' si NH ni..mmg statement 'Selamatkan diri'

''Ada 'WILAYAH' dalam hati yang saya bahagikan pada Allah, pada ibu dan ayah, pada isteri saya, anak-anak dan untuk orang lain juga."

Ingat CELCOM je ada WILAYAH...hehheee...


dan statement dari HN ni pulak..aku tujukan untuk suami2 dan bakal2 suami...

"Saya berada di dalam industri hiburan dan bisnes saya bukan untuk diri saya seorang. Saya sedar tanggungjawab saya untuk jaga makan minum isteri dan anak-anak," kata Norman lagi.

Nasihat aku yg tak berapa pandai nak bagi nasihat ni :-
"Isteri di kahwini bukan hanya minta makan minum..isteri perlukan kasih sayang..perhatian..selami ke dalam bukan hanya berenang di dasar"


0 Comments:

Post a Comment

<< Home