Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, October 07, 2008

Raya 2008

Hai..
Ari ni aku dah start kerja..raya ke 7. Nak upload pic byk2 pun malas..so ni je yg terpilih. Alhamdulillah, masa on the back balik ipoh..takde jam yg melanda..so straight to Ipoh dgn kelajuan berhemah 110km/j..sampai la ipoh dlm 2 jam 30 minit...kalau pemanduan x berhemah..tak sampai 2 jam dah sampai..maybe sbb keta dah sarat kot..tak leh nak laju..

Ni p Bagan serai..Baju raya tahun dari Shaffendi Colletion

1st Raya - aku raya kat Manjoi, umah mentua. Tahun ni serba pink..jenuh gak nak pujuk abe ngn danish yg 'anti' pink ni..dia org mmg pakai pink tu sampai tgh hari jek..lps tu semua bersalin..tinggal la aku sorang2 berpink..hhhee..lps manjoi, singgah umah mak kat jelapang..lps tu terus ke Bagan Serai..famili sebelah abe..raya tahun ni mcm x meriah jek..x jumpa pun mkn best2 kecuali ketupat dan lemang..aku nak laksa..mak pun x mau buat..adehh..

2nd Raya - Hari melepak sedunia..sbb tu xde pic .. patutnya balik kedah..sekali abang ada hal lak..maka, dok umah je la..tgk tv...

Nak p Alor Setar..baju dari jauh ni..Bandung - suka banget.

3rd Raya - Bertolak ke Alor Setar, umah adik ngn kakak mak..jalan ok lg..syoknya makan kat umah auntie aku..adik mak la..dia masak..yummi..4 pinggang aku makan..org lain dah settle..aku masih mengadap lagi...kira meriah sket ari ni..mlm p umah kakak mak lak..makan Apple Donut..hehehehe...

Ni kat penang..baju ni pun dr Shaffendi.saja je tulis ni..tolong kwn bisnes..hehehe

4th Raya - Konvoi ke Penang... 3 keta je la..jalan dah mula jam..ayok..auntie aku siap nak patah balik lak..apa daa..jln la pelan sampai pa penang tgh hari..p umah arwah tok nab dulu..xde sapa..aunti2 semua dah balik..tinggal la tuan rumah..lps nak kenyang makan kuih..p umah tok chaq lak kat tgh2 town..since dah p raya ke 3..x dpt la mkn nasi beriyani ...makan la apa yg ada..lps tu..abang ajak p QueenBay Mall..dia banje makan TGI Friday..mak ngn abah dah pelik jek..siap tnya halal tak? hahahaha..aku salah odet..p odet makanan based nya cheese..waa.,nak nangis raasanya..since abg belanja..aku tutup idung je mkn..last2 aku tukar dgn spaghetti dania..gila basic..ahaks!! kul 6.30 kuar dr Penang..JAMMMMMMMMM...aduhssss...dgn minyak kereta nak abis..minyak kat pertrol pam pun habis..aku dah naik cuak..mmmg rasa x bernafas je dlm keta...sampai la kuar ke KK..sib baik ada minyak..kul 12 tgh mlm baru sampai ipoh..GILA SIOT!!

alamak..asal aku malas nak menaip ni...sat2 g la sambung eh..huhuhuhu...

4 Comments:

Post a Comment

<< Home