Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, August 15, 2008

Nemo dah tiada...


Tadi, macam biasa, aku suruh Danish bg haiwan2 dia makan..tp Danish bergurau..binatang2 dia tak yah makan..puasa. Pastu dia gelak. Lepas bg makan si kura-kura, tina dan tod..Danish bg makan Shemo dan lps tu Nemo - si ikan Laga Danish. Aku tergerak nak tgk Nemo. Alamak! Nemo dah tak gerak. huhuhu. Aku bagi tau abe..danish dgr..Nemo mati. Ya Allah..dia meraung!! huhuhu..air mata meleleh2..dia tanya kenapa ikan dia mati? Aku cakap..semua benda hidup akan mati Danish...sambil menangis..dia cakap..' Tapi ikan Nemo kecik lagi..kenapa dia mati?' huhuhuh...Aku sebenarnya bukan tak sedih.Tapi tgk keadaan dia, kalau aku sedih, compem dia lagi sedih. Tapi aku biarkan je dia menangis. Aku janji beli ikan laga yg baru. Tapi nak yang macam Nemo - 'Biru tua'. Adush..jenuh la aku nak mencari..aku suruh Danish tido..sambil nangis..dia ckp 'Kalau Danish tido, nanti Danish mimpi Nemo' ..huhuhu..

Danish ..jgn sedih ya!! huhuhhuhu

4 Comments:

  • kalau dok balai...leh cari kat longkang belakang block sarjan..byk..hahaha..
    sabar ya..

    By Anonymous Anonymous, at 9:17 AM  

  • kesian nyer kat danishhhh.....

    By Anonymous Anonymous, at 1:25 PM  

  • laaaa ciannyer dia ikan danish mati yer,... tak per,, 'mama danish' pastikan beli yang baru tau... jgn sampai dia mimpi meraung tgh malam nak nemo sudah kak... :)

    By Blogger nasazfrog..., at 5:00 PM  

  • danish dah dpt nemo baru..nama dia ..nemo junior. sebijik mcm nemo..sedih kejap jek tu..:D

    By Blogger azzalyzaa, at 12:27 PM  

Post a Comment

<< Home