Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, August 03, 2008

Kalau aku sayang...


Kalau aku sayang,
Aku mahu sentiasa dekat dan ada masa utk bersembang...

Kalau aku sayang,
Aku mahu ucap, ungkap dan luahkan perasaan yang aku ingin di tatang...

Kalau aku sayang,
Aku mahu tahu apa saja yang sedang di lakukan tak kira malam dan siang...

Kalau aku sayang,
Aku mahu hati di selami supaya sayang tak melayang...

Kalau aku sayang,
Aku mahu tunaikan apa saja yang di ingini supaya hati sentiasa riang...

Kalau aku sayang,
Aku mahu sayang terus bertambah bukan makin hilang...

Kalau aku sayang,
Masa, jarak dan apapun rintangan bukan jadi penghalang...

Dan..
Rajuk ku..tangis ku..sedih ku..hanya untuk yang aku sayang...

ps:'Meminta pada yang ada..merajuk dan bermanja..hanya pada yang kasih'

0 Comments:

Post a Comment

<< Home