Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, July 15, 2008

Cuti..


Em..esok sampaii jumaat ni aku bercuti. Bukan bercuti pun, ikut abe kerja..kalau x ikut, tak pernah ada kesempatan nak kemana2...Aku ke kelantan sampai jumaat, lps tu maybe ke PAKA-Ganu..abe ada audit. Eh! tak jadi p Paka..dr Kelantan, terus p IPOH..huhuhu..ok la..to all, take care..jgn rindu2 tau...ala, hp ada..kalau x kedekut..boleh 3g kan? :D

Aku dah tgk SEPI..aku tak suka kisah SUFI. Mmg mengalirkan air mata..tp dia mudah lupa. Isteri pergi terlalu cepat dia lupa.Datang wanita - juga seorang isteri...merawat hati si SUFI yang berduka lara..ada yang kata, isteri itu curang kepada suaminya kerana menyayangi orang lain..aku? tak tahu..hati seorang isteri terlalu halus utk aku tafsirkan..rumah tangga..kadang2 suka..kadang2 duka...jgn mudah menghukum ...tempuhlah sendiri...pasti memahami..

ok ..take care all...

3 Comments:

  • eh bleh pulak ikut hubby ek,,, seronok lah camtuh... abis anak akak cene... sy jarang tgk citer wayang,, beli dvd layan tgk kat umah jer kak... best heh citer sepi.. nanti tgk lah. :)

    By Blogger nasazfrog..., at 2:35 PM  

  • biasa naz..kak azza mmg selalu ikut hubby oustation..kalau x..mmg susah nak bercuti..tp kena pujuk bos dulu la kasi cuti...

    By Blogger azzalyzaa, at 8:12 AM  

  • azza dah blk cuti? hehe

    By Blogger mar!ahaf!z, at 10:44 AM  

Post a Comment

<< Home