Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, August 28, 2008

Huru Hara...


kat office ni..kadang-kadang aku duduk senang lenang walaupun ada kerja menanti..kadang-kadang..kerja urgent datang melayang-layang..terbang sampai aku rasa terhuyung-hayang..minggu ni..aku rasa huru hara..semua aku buat tak jadi..ayok!!

1. Aku ambil petty cash..patutnya dah pulang duit tu kalau ada baki..sampai last minit, aku masih tak pulang2..malas tahap gaban nak berjalan ke finance...

2. Aku kena print transkrip utk PTPTN..aku baca fileid no '380'..tapi aku taip '340'..habis 500 paper A4 aku print padahal result hanya 3 helai jek..bos kata...'suka buat minor mistake'..sorry bosh..saya melayang..hehehehe

3. Aku kena siapkan dokumen dan sudut 5S utk audit...aku tangguh2..sampai last minit aku kena lepak opis sampai malam..tu pun tak siap-siap..sampai la pagi td, baru siap..aku belasah jek...

4. Aku nak susun barang dalam laci..buka kotak thumb tack..abis berterabur semua..ayarkk..d
ah 1 kerja nak kutip balik...

5. Aku buat design utk file 5S ..nama 5S tukar ke QE...aku rasa, aku dah tukar semua..tp bila aku print..semua keluar 5S balik..lorr..tak kan aku ngingau lak...ayarkk!!

6. Ada sekali..aku pegang hp..nak taip msg, tiba tangan kiri aku mengigill...huhuhu..lapo ke? sejuk ke? ke gila? hahahaha...

7. Biasanya aku g kerja tuju ke MPH dulu..pagi tadi..aku bg signal kanan..sampai simpang..alamak..tersalah sudah..terus aku pusing ke kiri..sib baik takde kereta kat belakang..gagagagaa

cepatlah berlalu semua ni....celaru..keliru..haru biru.......................

2 Comments:

  • dah ok dah ke azza?
    hrp2 la eh.. bulan pose ni..
    selamat berpuasa cik azza.. :)

    By Blogger mar!ahaf!z, at 9:40 AM  

  • hehe..ok je maria..ari tu jek..dah masuk ramadhan ni..kena byk sabar..heheh
    selamat berpuasa gak

    By Blogger azzalyzaa, at 11:05 PM  

Post a Comment

<< Home