Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, October 18, 2008

Za minta Maaf..


Semalam mak call aku..cerita pasai kereta baru dan insyaAllah, murah rezeki, aku boleh bantu..lepas cerita pasai kereta tu, mak buka cerita pasai adik bongsu aku..mcm biasa, mak pasti cakap mak susah hati pasai dia..mak suruh aku ambil tahu pasai dia..seolah2 mak kata aku buat tak kisah tentang dia..aku dah lama pendam rasa bercampur pula hidup aku yang lately huru hara..aku mula tertinggi suara..lepas geram ikut suka..aku bukan marah mak atau marah sapa2..aku cuma lepas geram pasai dia..suara mak sebak di sebelah sana, kata aku marah2 dia..mak minta maaf dan terus letak tepon mcm tu jek..aku dah mula nak jd macam org gila..kenapa aku pula yg jadi mangsa..aku tutup bantal pada muka..aku jerit sekuat rasa..aku nangis mcm orang hilang timbang rasa...aku sedih .. aku hiba...kenapa mcm ni pula jadinyaa...??

Aku cuba call mak byk kali..mcm2 alasan lak abah beri..mungkin nak cover mak yang tengah hot dgn aku mlm tadi. Aku sms adik bawah aku..dia tempat aku mengadu..dia faham masalah aku..dia telefon mak nak bantu aku..dia kata..mak sgt2 kecik hati dengan aku..mak kata, aku tak pernah buat mak macam tu..aku rasa tak keruan, dah rasa jd anak hantu..aku terus cuba call mak setiap waktu..dan tadi, alhamdulillah..mak dah maaf kan aku..mak cakap..setiap solat..ampun dan maaf sentiasa ada untuk abang,adik2 dan aku....
Maaf. za minta maaf.....


3 Comments:

  • cedeh..cedeh..soob...soob..hehe
    xpa...deepavali mai umah..beraya..hahaha

    By Anonymous Anonymous, at 9:33 AM  

  • emm biasala kozai... kadang2 ada masa2 nya kita nak marah orang lain, dan terlepas marah kita pada mak kita.

    Tapi sesungguhnya mak n bapa kita tidak akan menyimpan dendam dihati mereka sekiranya anak2 menguriskan hati mereka. Itu la di namakan ibubapa. I loved My Parent so Much. huh.. tumpang SodeH jap.. huh

    By Anonymous Anonymous, at 6:32 PM  

  • sedih kan kdg2 terlepas ckp dgn parents..

    By Blogger mar!ahaf!z, at 3:14 PM  

Post a Comment

<< Home