Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, July 12, 2005

Apa Ni???!

Ni komen dlm blog aku yg lps..tajuk Pk..pk...pk...korang baca..menarikkan? Entah sapa la yg menulis..kononnya dari seorang sahabat...ye ke? kalau sahabat? kenapa sembunyi di sebalik nama? tunjukkan lah diri..kenapa? takut? Macam ni ke cara JAGA HATI DAN PERASAAN KAWAN? huhuhuh..lawak!!

Anonymous said...
Dari pendapat aku kan, walaupun kau sesibuk mana pun, kawan2 janganlah dilupa terus. Orang lain pun bz gak, tapi waktu rehat masih ada masa untuk rehat, untuk bertanya khabar kawan2, walaupun kawan2 bukan dari bidang tugas yg sama. Mereka pun faham tugas engkau, tapi jgn anggap meeka tak faham. Tapi engkau menolak semua kekawan engkau ke tepi kerana kesibukan tugas. Tugas2 gak, kawan2 perlu gak dijaga hati dan perasaan mereka.So, selamat menjalankan tugas yg baru.


Entah..susah nya nak jaga hati manusia..dulu bila aku ada masa senggang...ada yg kata aku takde kerja..asyik chatting aje..senang nya kerja aku ...bestnya kerja mcm aku..hahaha..skrang...bila aku dah mcm ni..sampai takde waktu utk diri sendiri .. lain lak halnyaaa. Lawak seh! Jgn orang lain...kalau aku balik keja..tgk tv sampai tertido(letih)..anak aku siap cakap "Bu..bangun laa..main ngn Nish"...so..hati siapa yg perlu aku jaga?

Tapi..Apa2 lah..janji yang menulis komen ni bahagia dan dapat lepaskan apa di hatinya...aku pun turut GEMBIRA...tapi aku nak sambung..SENARIO... (faham?) muahahahaa...

suka hati la labu.....


5 Comments:

  • ish ish ish !!!...sape lak yg dah menulis sembunyi tangan tu ye??...yg pasti bukan along....me very 'cyrstal clear'...(uish..apsal lak along yg terperasan!!!..i tak bersalahhh !!...)..

    camnie la azza...kita takkan dapat puaskan hati semua orang so lakukan la apa yg azza rasa yg terbaik ikut perkiraan azza sendiri...selebihnya tuu anggap je la sebagai cabaran kehidupan...

    jaga abe ngan danish bbaik...eh!! abe dah balik lum?..

    By Anonymous Anonymous, at 9:51 AM  

  • huhuhu kak azza sedeynyerlaa tapikan akak bese r pandangan org rambut jerk kaler itam ati lain2 tapikan skang nih rambut pun tak samer kaler dah arr huhuh :)

    By Anonymous Anonymous, at 12:52 PM  

  • Rambut duduk kat dalam tudung mana nak nampak kaler blonde ke hitam. Kih kih kih..

    By Anonymous Anonymous, at 5:01 PM  

  • takpe laah...nak buat mcm mana..bukan senang nak cari kwn mcm ni..hehehe..

    'tapi waktu rehat masih ada masa untuk rehat, untuk bertanya khabar kawan2, walaupun kawan2 bukan dari bidang tugas yg sama. Mereka pun faham tugas engkau, tapi jgn anggap meeka tak faham.'

    berdasar ayat di atas..nampak no 'KAWAN' tu tak faham..STANDBY mana ada istilah rehat..sbb tu mkn minum disediakan di tmpt bertugas supaya makan bila berkesempatan..

    semoga KAWAN itu dirahmati..muahahaha..

    By Blogger azzalyzaa, at 9:23 AM  

  • o'ow...saya pun takder tulis mcm tu...jangan tuduh saye ;-)

    Alaaa...biasa laa tu. dalam apa2 yang kita buat, mesti ader pihak2 yang tak faham, yang rasa tak puas ati.

    tapi kalo kita rasa apa yang kita buat tu tak merugikan mana2 pihak, tidak dengat niat utk mengecewakan/menyakitkan ati mana2 pihak...takyah laa pk sangat ngan komen2 orang.

    harap2 yang menulis tu akan faham, walaupun ader saat-saat kita tak sempat untuk bertegur sapa...tapi bukan bermakna kita lupa terus pada kawan2 kita...

    sedang musuhpun daku kenang, ni kan pula kawan bersenda gurau...muahaha --->pinjam gelak azza ;-)

    By Anonymous Anonymous, at 6:11 PM  

Post a Comment

<< Home