Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, January 01, 2010

..Sampai Hati..

Ya Allah..aku buka buku tahun baru dengan air mata yg mencurah2. Demi Allah..dah lama aku tak menangis mcm ni sebab perkara yg sama..selepas berbelas-belas tahun..pagi2 ini..seawal subuh tahun 2010..aku menangis lagi.. Aku betul2 terguris..terluka dan luka lama kembali berdarah. Api marah makin menyala...dan tak mungkin akan padam.. berdosakah kah aku??

Za minta maaf ... maaf di atas segala ketidaksempurnaan...........kalau za terus menyepi lepas ni..za pun punya hati.. Berubahlah..tolonglah..and terima kasih atas segala2nyaa...

Mak, za syg semua..tapi..za tak boleh mcm ni......kalau mak kuat dan sabar...Za tak kuat..

Sham...lu tolong gua..gua dah takleh handle menda2 mcm ni..Abang..thanksss..sorry za buat cite sedih lak pagi2 ni..maafkan dia org ek...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home