Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, December 28, 2009

..toink toink..

Pening, loya, semput...adeh! Tadi kuar kejap beli buku Danish darjah 1. Ni kira pengalaman pertama aku lah membeli buku sekolah anak. Tapi pengalaman beli buku sendiri masa sekolah dulu..dah byk lah..akeke. Penin kepala..semput pun ada ni. Abe kerja..so aku p sore2 je la..pilih2..tick2..double tick..and bayar. Ada gak buku yang takde. Yang jaga buku tu budak2 sekolah..eh..byk lawyer buruk lak..tny bila buku yg tak de akan ada pun dia org buat lawak jek..isk. Malas nak layan..so..amik je apa yg ada..yg lain nnt pk..and now..still 'weng'. Aku g dgn jaket opis..hua hua hua..panas lak kat situ. Nak bukak jaket tu..tak sehsuai la attire aku dgn sekolah tu..akekeke..so kena la tahan panas.. dgn habuk2..huaa..dah sok sek sok sek idung ni...


Ni Dania..tgk rambut dia. Dia mmg tak bg aku sikat rambut dia sbb dia nak sikat sendiri..dia kata..Ni rambut 'Kau dan Aku'..mcm 'Akim'..ayarrrrrrkkkkkkk....apa daaa..sejak dok umah maktok..tny dia cite apa yg dia tak tahu. Che Ah Che Nin ari Selasa..Belalang ari Rabu..akademik polis..ambooii..sakan naaa..balik sini..kul 9 tdo ya anak2 sekalian...and kartun sampai kul 8PM jek..dah cukup la berfoya..OK???

1 Comments:

  • uit... buku danish yg xdok tu odet kat cikgu kelas dia nnt.. =)

    By Anonymous bet, at 6:19 PM  

Post a Comment

<< Home