Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, December 26, 2009

Cak! ..Shopping time..

Hua hua hua..tadi p Mines jek. Masa bercuti, kita org mmg tak shopping sgt..so kali ni 'tershopping lak'.. and danish dan dania sempat masuk drawing contest kat Mines. Belasah jek..menang kalah, dapat hadiah.

Danish and dania mewarna and Danish frust tak dpt masuk Final..akekek..meh berguru dgn ibu dulu ya. Tadi ada Alvin and chipmunks photo session..tak sempat lak bdk2 ni nak amik pic sbb contest mewarna ni laa..rugi2..

P crocs Mines. Emm..rupanya Crocs mines more to outlet..most of the item adalah End Of Life punya barang. Aku cari Olivia..takde la..ada kat concept butik jek.Maknanya barang baru la tu. Aku penah cuba CROCS yg dia jual murah longgak2 kat Taman Tasik Taiping..emm..frankly speaking..i dont think that longgak's crocs are ORI..rasa tumit dia pun tak sama mcm CROCS ori...finishing pun teruk (ni apa yg aku rasa je lah ek) and this Hanna Montana Crocs is for Dania..ibu gak tak dapat..uhuk!

Hua hua hua..kan dah kata. Kenyataan bermula dengan impian..ahaks! Akhirnya Nintendoo DS Lite jd hak milik peribadi aku. Aku amik NDSlite wpun NDSi lagi besh ada kamera. Em..ada org nak belikan yg ni.. nnt demand yg lagi mahai..tak dpt lak.. Setakat ni, kena berebut dgn Dania lak..dia lak dok main..isk..Ibu punya lah. And thanks eh abang..huhuhu..

Esok Ahad...jalan2 lagi ke??? Mak abah akan sampai esok..dok siini seminggu tgk kan Danish ngn Dania...

Dan lusa dah mula kerja...aku tak mahu apa2..just ingin kerja mcm biasa tanpa rasa stress dgn benda yg tah apa2. Yg lepas biarkan lepas...dan aku harap...semua org dpt 'hidup mcm org biasa' seperti yg diimpikan...No More Stress OK??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home