Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, December 14, 2008

Tiba-tiba jatuh chenta..




Huhuhu..update blog lagi..tgh tak buat apa2 ni..pagi tadi teman abe ngn anak2 swimming kat pool uniten...aku tak swim atas sebab2 tertentu..muahahaha. Dalam post aku semalam, aku ada ckp..'belum nak jatuh cinta lg dengan crocs'..tp mlm tadi, masa tgh rewang2 dlm kedai Kak lin..tiba2 ternampak crocs Baya..huhuhu..cantek..solid..dan paling teruja..'clog' dia..cantek banget..aku jatuh chentaa....nak nak nak.. tapi takde kat Malaysia lagi...USD29.99

Kalau ada sapa2 nak belikan..aku size 7 tau ... *wink

2 Comments:

  • jatuh chenta gakkkkk...

    tapi... tak nak ah. kasut dah banyak, hahahahahaha...

    By Blogger zyrin, at 8:03 AM  

  • ala rowan..kasut mmmg dah byk..tp yg nama ni..dah ada lom?? tp mary jane nike tu dah cukup sweet dan selesa..x yah la kan..

    By Blogger azzalyzaa, at 1:45 PM  

Post a Comment

<< Home