Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, December 13, 2008

Hari ni hari Sabtu...

Sekadar gambar hiasan..muahahaha..

Since dah 1 hari aku berjalan sakan dengan abe semalam - siang KL(anak2 anto p nusery)dan mlm p Alamanda - dan kaki aku yg kesakitan dek skechers tu..aku pilih utk duduk diam2 kat rumah ari ni. Abe ajak p Muzium pagi tadi..aku awal2 geleng kepala...sengal kaki tak habis lagi ni..dan abe sengeh keperlian sebb 1st dia ajak berjalan..aku reject..huh!!! Minta kasut lain kang!!!

Sebab kebosanan tak tahu nak buat apa lps dah buat semua kerja..aku post lagi kat blog ni cite..ngeh ngeh ngeh.. lagipun Danish aku dah paksa tdo..asyik nak bergaduh jek ngn adik dia..si dania, kalau abg dah takde..dia buat hal sendiri..tak kacau aku pun...ni tgh bahagia la ni..abe pun tdo..muhahaahha...

Tadi aku masak Kari Kepala Ikan atas permintaan Encik Abe..dan sayur campur. Dah lama gila aku tak masak kecuali masak sardin dua hari lepas..hehehe. Masa masak tadi, Danish kuar ikut babah p basuh keta..Dania tertdo sbb nangis nak ikut babah..so aku boleh masak dgn suka hati tanpa perlu menjerit2 mcm tarzan ... kul 1++ abe balik..dan makan....ok ke kari tu?? abe..sila jawap..hheehhe..jgn kasi malu anak mami eh.. gegeegege..


Pst..korang perasan tak 'wishlist' aku sebelah kanan blog ni? So kalau sapa2 rasa nak kasi aku adiah..takyah susah2 pk eh..aku dah siap listkan..ada yg dah tercapai..ada yg tgh mencuba nasib..gegegge

0 Comments:

Post a Comment

<< Home