Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, December 13, 2008

Kasuit..

1 bulan = 5 pasang = RM600++


Semalam aku ngn abe g clearance sale Crocs kat Sri Damansara...agak jauh dan utk elak 'jam'..abe telah membuat 'tour KL' sehinggalah ke destinasi..jauh banget deh..kalau balik ipoh pun dah sampai rasanyaa.. Kat sana org dah mula berbaris, tapi tak panjang la..since dah meredah jam dan perjalanan yg jauh..aku suh abe nekad gak beli sepasang dua..hehehe..baru berbaloi..emm..kasut perempuan tak banyak..ada pun sandle Ithica yg saiznya hanya ada 4 dan 9...alahai..kesian aku. Abe belikan Danish sepasang dan dia sepasang crocs hydro. Aku? huhuh..tak mau laa..tak berkenan..belum nak jatuh cinta lg pada crocs...

Tapi..lepas pi crocs sales..aku ajak abe p Sunway Piramid..ajak abe masuk Skechers..ala, kasut yg dah masuk dlm 'wishlist' aku kat dlm blog ni..so aku pun amik la Skechers Calie Mary Jane..abe belikan la..lepas bayar..terus pakai..tapi kan..waaaa..sakit kaki..sakit ..sakit bangat..sampai skrang terasa..tak selesa..kenapa ek?? ke aku yang tak pandai pakai kasut macam ni? So moral of the story, 'dont jugde buku by muka dia'...lawa mmg lawa..tapi aku sakit kaki...abish..nak mcm mana ni??? sapa nak? hehehe...sebelum tu..aku p rembat wedges Nautini kat JJ sunway..masa tu abe solat jumaat..muahahaha...

Masa dalam perjalanan balik..baru aku teringat..dlam 1 bulan jek,aku dah beli..5 pasang kasut dan sepasang selipar..ngeh ngeh ngeh...gila la Malaysia...

1. Trekking Shoe Timberland (beli kat warehouse sale RM149..harga asal RM499)
2. Adidas Attune Running Shoe (last stok..less 30%)
3. Skechers Calie Baby Blue (ada less 10%)
4. Crocodile Wedges (RM55 jek..kasut kerja aku murah2 jek..hehehe)
5. Nautini Wedges (RM tak ingat..ada less 20%..ringan banget kasut ni deh)

-------------------------------------------------------------------------------------
Sapa kata perempuan je suka beli kasut? tgk ni..lebih kurang je cik abe ku... 1 bulan 5 pasang gak..nak lawan ke? tp kalau abe yg beli, sure masa tgh murah..kalau tak...jgn harap..

pstt..dia x tahu aku amik pic ni..syyy

1. Nike Futsal Shoe ( RM89 after less 50%)
2. Adidas Running (RM150,kat butik Adidas Billion,situ murah..why? )
3. Crocs Off Road (aku belikan masa kat ipoh..)
4. Crocs Hydro (RM100 kat warehouse sale..harga asal RM209)
5. Thimberland Trekking Shoe (RM169 kat clearance ..harga asal RM599)

lagi cite kasuit ni kat blog Abe - View From My SE P1i

Eh..tujuan post kali ni adalah supaya..'anda semua bijak berbelanja'...beli lah barang di warehouse, clearance dan mega sale..hua hua hua..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home