Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, December 30, 2008

Cameron Highland lagi..

Cuti kali ni..mcm biasa, aku mesti balik ipoh..dok 1-2 hari umah mak..makan tido..makan tido..28hb December tu p cameron pulak..padahal baru jek p. Abe suka sgt tmpt2 mcm tu..kali ni p bwk famili..mcm biasa, pemergian tidak di rancang..redah jek!! dan terkena la mengadap masalah penginapan..tak sangka ramai gila org kat atas sana..siap JEM tu..huhuhu..Mula2 abang dah tolong booking apartment ..tp bila sampai sana..'kakak' yg manage apartment tu buat lawak lak..mula2 dia kata..dah ada org amik..lps tu dia kata..lps check out, kunci tak jumpa..Grr..aku kalau dh ckp belit2 ni..mmg bye2 je laa. Abe sedikit angin..so aku kena la cool..kalau 2-2 angin..maknanya..balik ipoh je laa...so masing2 cuba bertenang dan abe redah jek lawat tmpt2 yg boleh di lawat..dr tanah rata ke ringlet dah tak jem..lega..

Kebetulan agaknyaa..masa kita org p cameron..ada member yg mmg p cameron gak..Mr Malek dan Puan Betty .. sebenarnya, aku ngn abe dah plan nak ajak dia org dok sekali kat apartment tu..tp sbb kakak tu dah buat lawak..kita org lak dah takde tmpt tdo,sib baik tak offer dia org awal2..kalau tak, lagu haru biru...dan rezeki dia org..dapat la umah askar kat Kem Brinchang..mcm mana leh dapat pun tak tau dan since kita org dok 'sms'ing dr mula2 sampai..dgn muka tak malu..aku pun terima je la pelawaan dok ngn dia org..hehe..thanks ek Bet..huhuhuhu..


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home