Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, May 14, 2006

Danish yg hilang..

-Abe dan danish..gambo lama..-

Em..aku baru balik dr Alamanda ni dgn famili..macam biasa, setiap ahad kita org mesti ada kat Carefour Alamanda setiap pagi.beli barang2 mentah dan barang dapur..kali ni, berlaku pulak benda yg agak melucukan pada aku w.pun sedikit gabrak..heheheh

Aku bawak Dania..dan Danish biasa dgn abe..habis membeli, aku dan abe terus ke kaunter..tetiba baru aku tersedar, Danish takde.Alamak..panik kejap..aku terus g mencari, Dania ku tinggal bersama abe.2 kali pusing, tak jumpa jugak..tiba2..

'Kepada ibu bapa yg kehilangan seorang kanak2 lelaki, berusia dalam 3 tahun, berbangsa Melayu dan memakai baju berwarna biru..sila ke kaunter pertanyaan'..hahahaha..terus aku meluru ke kaunter..aku yakin sgt budak tu ialah anak aku..Danish. Dari jauh, kelihatan Danish tersebik-sebek sambil di pujuk oleh dua org pertugas Carefour..terus aku tersengeh..panik hilang..rasa kelakar pulakk..tiba2 teringat cite Sinchan..hahahhaha...

SELAMAT HARI IBU..Tahun ni takde sambutan apa2..hanya ucapan dari cik abe dan kawan2...

ps: lain kali shopping, jgn lupa anak ek..gegegege...

3 Comments:

Post a Comment

<< Home