Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, February 02, 2006

Akhirnya..berwajah baru!


anak sendiri jek jadi model..gegege

Dah lama aku nak tukar wajah blog ni..baru kali ini ada kesempatan. Sebabnyaa...mlm2 ni, dgn astro aku yg dah kena potong sbb terlupa nak bayar..abe aku yg outstation..maka aku dok melangut mengadap pc ni..nak tido? Dlm bulan2 akhir ni..mmg penyakit susah nak tido akan menyerang. .so baik aku layan blog ni dr terkebil2 cuba tido tapi takleh nak tido..so pepagi kat opis baru terkuap-kuap..haiyaaa!!!

Lately..aku mmg biasa tinggal berdua jek ngn danish. Abe oustation sampai tgh bulan 2 dari awal bulan Januari ari tu..hanya ada di rumah hujung minggu..takpe lah...janji dah tgh bulan 2 nanti dia ada..aku dah cukup syukur..kalau tetiba nak beranak macam mana? ayokkk...aku seram betul lately...

Oklah ..letih tangan aku dok menepuk si danish ni..sibuk nak menaip samaa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home