Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Wednesday, February 22, 2006

Ku Menunggu..


Gambar Hiasan: Lokasi :SOUQ, PUTRAJAYA - Bg ikan mkn roti expired! :)

Hari tu..hari Isnin (20/02/2006) - Aku datang kerja..dok dpn PC..klik sana..klik sini.Entah, aku tak tahu nak buat apa walaupun aku byk kerja. Browse internet sampai nak termuntah. Tak pun kacau member kat YM..semua senyap..ye La..bZ kan? aku jek yg malas...malas ke? bukan..bukan malas. Tapi aku tak selesa dgn keadaan aku sendiri...serba tak kena..duduk salah..jalan salah..semua tak betul. Nafas lak asyik semput jek..Mata lak ngantukk..mulut asyik menguap sampai meleleh air mata...emm..

Esoknya..Hari Selasa (21/02/2006) - Sama..aku bermalas2 nak ke pejabat. Jln pun nak tak nak jek..sampai opis..makan pagi..pastu, klik sana..klik sini..lagi sekali..aku buat perangai malas. Kacau member kat YM..kalau abg, kacau adik..depa tak layan takpe..janji aku ada org nak kacau. Nasib baik user tak ramai call..so aku teruskan aktiviti klik..klik aku. .sekali sekala menguap...duduk kat kusi pun dah mcm org takde pinggang..kalau ngantuk gila..aku tido jek..puas..

Hari ni...Hari Rabu (22/02/2006) - pandang kalender..maknanya lagi sebulan aku harus bersabar dan bertahan w.pun sebenarnya aku dah tak larat. Kalau boleh percepatkan, nak jek aku percepatkan..tapi bila pk balik..sian pulak kat budak ni nnt kalau tak cukup berat..so aku byk bersabar..beristifar..dan mcm biasa..aku klik sana..klik sini..email masuk..request meeting utk esok dan lusa..aku tak reply lagi..biar lah..org lain kan ada..hehehehee

Sebenarnya..kenapa ek aku jadi mcm ni? Due aku lambat lagi..lagi sebulan. Tapi lelah aku dah mcm org nak meletup esok. Berbeza betul dgn yg sulung..dulu w.pun aku alah teruk 9 bulan..tapi time2 mcm ni..aku masih mampu berfoya2..setakat nak pusing midvalley tu..aku boleh lagi..huhuhu.teringat ..yg sulung..sehari sblm dia keluar..aku ada kat MINES jln2 ngn abe..TAPI kali ni..w/pun aku hanya alah pada awal 4 bulan pertama..dan lps tu aku sihat ..dan alhamdulillah kali ini aku tak teruk mcm dulu..tapi lain pulak ceritanyaa...apa ek??

Sabtu ni semuanya akan terjawab...perasaan aku sementera nak tunggu Sabtu = Seram + conpius + ralat..

ps: YA ALLAH, Kau permudahkan la segalanya - AMIN!

6 Comments:

  • Doakan ku akan sentiasa berada bersama mu. Insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancar. Amin

    By Anonymous Anonymous, at 9:53 AM  

  • Assalamualaikum Azza....

    sumenya ok kan !...along dapat berita dari akak TP Azza....Alhamdulillahhhhh....DIA dgr doa kita semua...syukurrr

    Azza 22hb ni ke?...Ita 19hb ni jugak...haha...berentap le kamu berdua..

    ps...along doakan kedua dua adik along ni selamat dan sehat hendak nya...Aminnn.

    By Anonymous Anonymous, at 1:38 PM  

  • Very best site. Keep working. Will return in the near future.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 3:50 AM  

  • I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 7:12 AM  

  • Your website has a useful information for beginners like me.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 7:12 AM  

  • Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 7:32 AM  

Post a Comment

<< Home