Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, February 05, 2006

Dia Tetap Unggul!!!

isk..isk..aku dapat award lagi ek...kagums..kagumszz banget ngn peminat aku!! gegegege

Em..CT dah sapu 1 anugerah mlm ni..LAGU PALING POPULAR AJL. Anugerah Khas. Dengan kemenangan ni,terbukti pengaruh CT masih kuat dan kalau dia menang ABP nnt pun aku rasa LOGIK...baguih-baguih peminat CT ni....Dari aku, TAHNIAH jek yg mampu aku ucap. Ucapan lain buek CT NURHALIZA..bilo nak kuar album baru ni?? haiyaaaaa..lamo bebeno nunggu ni...

5 Comments:

  • Selamat pagi!

    Sorry, saya tidak bisa bicara Bahasa Melayu...

    By Blogger Elisson, at 3:01 AM  

  • assalamualaikum azza....

    cantik la blog nya nie....sejuk mata memandang bila masuk pg ni nampak wajah anak bujangnya, (tambah hensem)...wajah cik siti kita... rajinnn azza...

    hopefully azza senantiasa sihat dan ceria selalu la ye walau makin hari makin 'berat'...

    By Anonymous Anonymous, at 8:14 AM  

  • w'salam

    ALongg..lama azza tertunggu..mana la along ni..senyap jekk..ada rupanya.. :D

    berat + semput = nak tido jek..hehehe

    By Blogger azzalyzaa, at 9:28 AM  

  • hehehe...

    ada lg nie...selalu gak jenguk blog azza cuma kekadang kering idea nak mengomen...tapi mmg suka ngan blog azza nie..

    hihi...tido jekkkk... nanti baby malas nak gerak...kalau baby tak 'swim'..tak nak 'pusing' nanti dier

    By Anonymous Anonymous, at 1:11 PM  

  • Great site loved it alot, will come back and visit again.
    »

    By Anonymous Anonymous, at 7:35 AM  

Post a Comment

<< Home