Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, June 24, 2010

..Losing Weight..

ini bukan perut aku..ini hanya gambar hiasan.. ;b

51 -> 49 -> 47 -> 45 and latest 44kg...dush! Semalam ada lak yg tegur suh aku minum weight gain..haiyaaa..kang terlebih naik lak. Tak tahu la kenapa..aku kalau org tegur ni tak amik pot sangat..tp kalau mak tegur..aku amik serius. Sbb kalau mak yg tegur..insyaAllah Ikhlas dari hati. Abe? Em..dia ok jek..jgn gemuk sudah..ada petua? aku makan mcm org makan dan now ni aku dah tak jaga sangat makan dan waktu makan..tak tahu kenaapa? sebab hati kah?? Mak siap suh p wat checkup lagi kot2 ada tiroid..apapun..sebenarnya, aku selesa dgn bdn aku ni...cuma tak manis utk seorang ibu beranak dua...nampak mcm makan hati lak..huhuu..

Ada petua?

2 Comments:

  • Ermmm...rasanya puan azza kena gamukkan cket..skang ni kurus sgt...
    btw, ada simpton thyroid ke?

    By Blogger Liza Shopz, at 8:43 AM  

  • simptom? takde..tgn x gigil bila di luruskan ke dpn..hahahah..

    kurus sgt ek? penah tgk ke? ke based on berat dlm blog jek.. ;b

    By Blogger azzalyzaa, at 7:14 PM  

Post a Comment

<< Home