Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, June 18, 2010

..My P1i..


Haiyaa..why la you. Beli Januari 2008 and now is Jun 2010..dua tahun lebih sket jek. Smlm, masa kat Penang, tiba2 takleh charge. Uhuk! Mengapakah? Bateri atau power dah tak masuk? Now ni aku pakai samsung yg tak berapa nak bodoh la. Dapat Free masa subscribe Celcom apa tah ari tu. Ada kaler, polyphonic..ada kamera..em. tapi aku tak suka..suara loud sgt. Since yg dok call hanya lah Abe..terasa mcm kena mrh je bila suara dia kuat gila kat sebelah sana..huhuu. Petang ni adik ipar aku mai semata-mata nak test enpon dia sbb dia pakai enpon sama aku...kalau bateri masuk enpon dia OK..maknanya HP aku lah yg KO. Emm..HP baru? takde nafsuuu.....(kecuali dpt FREE..aku amik jek!) ;b


sowang2 kat opis tunggu abe yg tak sampai2 p tukar cermin keto ku yg retak..huaaaa!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home