Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, June 08, 2010

..Mimpi..

Mari merepek sementara tunggu Desperate Housewives start pukul 10.30 pm nnt.Em..pagi tadi...dekat nak subuh, aku mimpi..Mimpi ular. Di kelilingi ular yg banyak dan aku tak takut pun dengan ular2 tu..kira boleh main2 la dan letak2 atas bahu, bukan sekor dua..tapi byk. Secara realiti, mmg la aku penah pegang ular..atau sbb smlm masa tgk Prince of Persia..ada ular2 jahat dok serang Darstan..so tak tahu kenapa aku mimpi ular. Opss..yg penting, bukan mimpi di patuk ular ya..mimpi tu dah tak relevan..hahaha. Ustaz aku penah ckp, mimpi pada waktu subuh antara dekat nak masuk waktu adalah mimpi yg akan jd realiti..em, aku tak penah pulak amik pot tentang mimpi. Dan aku pun sgt2 jarang bermimpi kecuali jiwa betul2 kacau..ni sempat gak belek2 kat google makna2 mimpi..saja2 je. Jom tgk apa yg aku jumpa hasil carian Mimpi Ular..aku pilih yg relevan dgn mimpi saja ;)

"Mimpi tentang ular merupakan lambang musuh yang dapat menyembunyikan permusuhannya. Atau dapat diartikan musuh yang munafik dan sangat membahayakan karena ia tidak berani berhadapan, tapi menyerang dari belakang.

Bermimpi bermain-main dengan ular artinya ada seseorang yang sedang jatuh cinta kepada anda.

Mimpi dikelilingi banyak ular, bermakna firasat akan banyak orang yang memusuhi anda."

haa..mana 1 yang kena dengan aku? Aku byk musuh? Emm..tak tahu wpun kadang-kadang aku dpt rasa ada yg tak kena...cuma kalau betul2 aku tak di sukai sbb perkara-perkara yg di luar pengetahun aku..aku minta maaf atau kalau aku terlalu 'terbuka' ketika berkata-kata mahupun bercerita dan boleh menyakitkan hati sesiapa..aku minta maaf juga. Kadang-kdang mungkin apa saja yg aku cuba kongsi..kedengaran seperti 'poyo' ..aku takde niat nak poyo..terutama benda2 yg aku tulis dalam blog ni..susah kan nak jaga hati orang?

Harap-harap, mimpi ni hanya mimpi..jgn musuhi aku.. kalau ada apa2 yg tak kena atau tak suka, bg tahu aku.. uhuk! :(


0 Comments:

Post a Comment

<< Home