Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, June 19, 2010

..UneXpected X10..

why unexpected? Unexpected to buy this hp or unexpected that my P1i will be trade in as soon as this..huhuhu. Serius..betul2 unexpected. Baru dok kira2 duit dlm kepala otak sendiri utk gantikan P1i..tapi tadi p Warta utk lunch..tiba2 abe ajak p kedai HP..emmm. Mula la aku tak tau nak pilih. Dalam kepala ada X2 tu je..tapi X2 lagi mahai dari X10 yg baru je kuar ni. Tolak P1i RM250 jek..sepatutnya cina tu amik RM400..tp dia dpt detect lak ada problem charging..muahaha. OK la RM250 tu..dan abe lak dah ready duit..Em..rezeki jgn tolak kan? Aku tny..'kena bayar balik ke ni?'.. kata abe, tak yah..adiah anniversary..uhuk! Anniversary lambek laie..4/8 laa..apapun..Terima kasih byk2..

Dan skrang...mcm biasa, benda baru dan unexpected..mula la sesak nafas nak guna..X10 sama size dgn Iphone..fully touch screen yg something aku cuba elak..tapi dah dpt kan? Harap hp ni bertahan la..aku tak expect pun nak jual P1i tu...kalau dia tak rosak..mmg aku pakai jek..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home