Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, February 08, 2010

..Berangan Mood..

Em..nantuk nantuk nantuk wpun tdo awal mlm td. Bila nak start new system ni? Dateline semua bulan hujung 5. 3 system trus lak tu..adeh! WIT lagi..Next month dah bulan utk tgk2 kan QE. Meeting auditor, audit internal. audit UNITEN and apa2 tah lg pasai QE. and mood skrang agak 'weng dan swing'..awat tak tau. Rasa nak amik cuti..nak jln2 sorang2..beli beli beli tp aapa yg nak di beli semua di luar jangkauan RM dlm wallet mahupun bank..(tak kan nak kuar simpanan lak?) ..meh layan apa ada dlm kepala otak aku now ni...

Etienne Aigner Stella Satchel Leather Handbags. Sukanya kulit dia. Tapi kaler ni dh byk dan penah ada. Ada kuning lg satu..ala kuning la plok. Aigner is cheaper than COACH but still wallaa.

Tiba-tiba rasa nak makeup keto. Dulu aku dah simpan duit, abe tak mau kacau body keta sbb masa tu keta tu baru sgt. Sayang nak tebuk2. Bulan 3 ni, keta aku dah cukup 4 tahun..buleh kot kan nak kasi bikin..tapi..perlukah?

Aiseyyy..menda ni yg aku dok pk 'nak ke tak nak..nak ke tak nak' ..tapi amik gambar antara hobi aku...cuma takde skill jek. Belasah boleh. Ala..seni dan belasah dan syok sendiri kan sinonim? Isk isk..telan air liur..D5000 or D90? hahahha..berangan sudah!!

Now ni rasa mcm nak p salon..potong rambut,stim rambut and pastu nak p makan tomyam kung and lps tu mcm nak balik TIDO..uhuk..dlm banyak2 berangan ni..TIDO adalah impian yg paling senang nak ditunaikan tanpa wang dan tenaga..har har har. dan aku nakkk..emm..opss!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home