Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, January 23, 2010

..Ganu Kita..

Klik pic utk pic lelagi

Now ni aku kat Kijal Ganu. Ikut abe coz dia ada kerja. Mmg dulu aku dah nekad tak mau ikut dia oustation nnt dia penat..aku angin..Berperang! hahaha. Takpe, tu dulu. Manusia berubah kan? Apa yg penting..kerjasama..sabar and redha. Aku ikut ni pun sebab nnt sure bosan dok umah. Nak buat apa kan kalau abe takde? Nak layan FB? YM peneman aku pun dah lama tak menyala weekend ..semua org dah sibuk kot dgn hal masing2 dan aku pun dah lama tak jd burung hantu..kul 11 dah ZzZzZZz...

Dok sini takde apa sgt pun nak cite. Sejak kawin sampailah dah anak 2 ni..kaalau abe oustation Paka, sini lah aku lepak. Penah duduk berhari2 masa danish kecik2 dulu .. drpd rasa syok dgn hotel ni..sampai dh jadi..'ala..bosannya'.. hehehe. Malam ni abe still in power station and tak tau la kul bape nak balik sini. Sok pagi2 dia kerja lagi..maka kena la layan bebudak. Tgh ari sok,check out and where to ? Mana ek besh dh menyinggah sblm sampai UNITEN balik?? emm...

pst: pelangi ada kat mana2 kan? ke nak kena tunggu hujan ? emm..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home