Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, January 25, 2010

..Leleh siot! ..




Isk isk isk...ni buat aku nak baca doa buka puasa ni..adeh! Makin mengelak..makin menggalak lak si Jurulatih ni mengoda..sapa2 yg tak penah pakai COACH..cuba lah..nak2 kalau leather..huhu..puas hati..kalau terlebih duit, leh p beli COACH kat butik and sapa nak jd pembeli bijak mcm aku, beli Online..takut tak ORI? sila hubungi aku..insyaAllah compem ORI.. ;) dont worry, aku pun beli direct dr US via Online .. Meh nak cite beza COACH Malaysia ngn COACH Online..

Ada 2 jenis COACH kalau beli online tau :

1 ) Coach dr Butik COACH US
- Kalau beli dr Butik COACH US, leh pilih2 kat website
http://www.coach.com/. Still murah dlm 4-5 ratus nak beza dgn Butik Coach Malaysia (agak2). Kalau dr Butik US, dpt la kotak Coklat berbalut reben, siap dustbag and wrapping paper. Biasanya brg2 dlm butik adah new collection..

2) Coach dr Outlet US.
- Biasanya brg2 dlm outlet ni adalah COACH yg dah beberapa bulan kuar kat butik..maka kena la masuk OUTLET. Rega dia..huhuhu..berganda2 murah dr COACH Malaysia..jgn risau, still new item COACH dr outlet. Cuma kalau dr outlet, kadang2 ada kotak putih,kdg2 ada dustbag..kdg2 takde..tp kotak still boleh request. Kena la tambah rm30-rm40 kalau nak kotak..dan 1 lagi..mostly COACH dr outlet ada bullet mark (penanda brg OUTLET) kat dlm beg kat bahagian tag kulit yg ada serial number tu..

Dan sbb aku pun dah gila COACH..aku share keseronokkan ada COACH dgn semua ..apa lg, cuba jual Online gak lah...baru nak cuba2..(
http://cuttheprize.blogspot.com/) and kalau ada yg suka..leh contact me.ahaks!

Meh aku tunjuk cth rega Coach dr Butik Malaysia dgn Coach yg aku ada, direct from US.



Nama Coach ni Sophie Berry..aku beli tahun lps. Harga butik Malaysia is RM1600 and aku beli dari US (Online dr kenalan) is RM700..amacam? Berbaloi tak??

My 1st COACH ever...huhuhu. Ni beli dari butik Coach US ... RM800 (dah lama dah beli..2 tahun lps kot) and rege dekat butik Malaysia..jeng jeng...hampir cecah RM2000.. dan leather dia..sgt2 ringan dan bau kulit nya..uhuk..best siot.. ;) Aku ada beberap ketul lg COACH..malas la nk upload...

Dan..sekian la iklan aku utk kali ni...jgn lupa lawat blog
http://cuttheprize.blogspot.com tau. Nnt pelan2 aku tambah item..tgh merangkak ni.. :D


1 Comments:

Post a Comment

<< Home