Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, July 11, 2009

Hari ini..

sekadar gambar hiasan..amik kat tenet jek

hari sabtu..mcm biasa, jgn tny aku bangun kul bape..hehehe. Biasa abe yg bangun awal weekend dan masuk dapur dum dam dum dam..siap la spaghetti meat ball..tp ari ni, ngn dia2 sekali tak bangun2 lps subuh tadi..penat agaknya sbb travel balik dr pasir gudang. Sapa suh rushing balik..hehhee..tp jgn ingat aku tak bangun langsung lak. Lps kasi anak2 sarapan (cococrunch sudah.. hehehehe) ..aku pun booomm balik ..dan kul 12 lebih g Alamanda..terusss tuju ke Johnny steamboat..yay! Ni la tempat yg aku dan famili akan lepak at least sebulan sekali..budak2 suka, sbb ada sup..aku suka sbb leh makan sayur byk2 dan abe pun suka sbb tak mahal sgt..maka dah jd kebiasaan..mesti nak lepak sini..lps bersantap ... g parkson - port wajib masuk dan jalan sorang2..abe layan anak2 kat playground luar parkson..dan lps angkut apa2 yg patut..amik hp..call encik abe..dan dia pun masuk jd cashier..kuikui..dan lps parkson..mesti masuk carefour..ni lak port wajib abe sbb dia tak nak bayar parking..so beli je apa2, lps tu leh dpt parking pree..hehee..

dan skrang ni..kul 11.53pm, aku kesakitan kepala..adeh! wajib amik ponstan ni..tp kemalasan. lawan sendiri dulu. Kepala ni terkejut td bila tdo petang terover. Tdo kul 4.30..terjaga kul 6.30..patutnya bangun solat asar..tp terlelap balik..sekali dgr budak menjerit kat bwh..huhu..terkejut daa..tgk jam dah kul 6.45..lg sekali terkejut sbb tak solat asar lagi..terus kepala pun weng..adeh!! takpe..jap lg layan tdo...insyaAllah ok..dan esok..nk p bercuti ke genting... :) aku harap 'kali ini' aku enjoy cuti aku...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home