Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, June 27, 2009

Cap ayam..


Adeh! lapo ni..tinggal sorang. Abe oustation dan bwk anak2 p umah mak sbb aku and kekawan nak p tgk SATU malam ni..Abe ni biasa la..suka last minit punya jadual..sib baik otw tu ada umah mak..kalau tak..aku kena burn tiket yg mahai itu....nehi kabi nehi..

Perut berkeroncong ni..td dah makan spaghetti meat ball..abe buat pagi2..tapi aku makan dah nak tgh ari..tidoozz..nak2 umah dah senyap sunyi kul 10..lg besh ZZZZZzzZZZzz...and now perut adalah sgt lapo..aku malas nak kuar sbb nnt kul 6 dah nak gerak p IB..maka..Sardin Cap ayam la jd hidangan..dan cap ni je la yg sedap dan aku buleh layan..now dah masak..tinggal tunggu nasi..lps tu..GO! yummi..sedapnya sardin...dan aku penah makan sardin pedas sedap lain dr lain 6 tahun lps..bila tah nak rasa lagi.. ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home