Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Monday, July 06, 2009

Boink Boink..


Mcm yg aku dok kecoh 2-3 hari ni sbb kena wat keja (aku yg slow sebenarnya)..dan bila semua settle (wpun aku ckp kat bos 'tak tau nak past varible utk 3 where condition) ..dan bos dah give up ngn aku..(strategi baru, kalau bos marah..senyaapp jek..pastu ckp 'sorry') ..dia pun suh aku execute data and past ke excel je (sebenarnya kena tarik dari sql reporting)..dan bila aku dan bos dum dam dum dam bertekak (walaupun pakai chat board) ..dan aku tak tdo malam dan dia pun tido lambat...(sbb aku nampak PC dia online) dan bila semua dah dapat bertegur (opss dia masuk lakk..jap jap)..dan boleh tarik nafas...tapi akhirnyaa..report tak leh execute..USER TAK KEYIN DATa (waaa..sia2nyaa) dan setelah mereka dia kerah key in data (aku kat opi tgh tunggu data di keyin ni) ...makaa.........aku gak yg kena standby tarik data malam ni...........

boink boink........siapa yg bersalah???

opss..user dah msg ckp - DAH..so proceedd...

tp aku search 'boink' for image nak letak kat sini sempena title post ni..alamak! sekali kuar x-rated images daa...ayokk!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home