Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, March 07, 2010

..arghHhhhHH!!..

Stress ni..aku mmg tak reti pendam2 perasaan. Patutnya kat sini tempat aku luah rasa..tapi lately..blog ni tak boleh jd suara hati aku lagi..stress!!! Kadang2 rasa bodoh..kadang rasa benci diri sendiri..kadang2 tak suka dgn apa2 yg aku dah buat atau dah jadi...Arghh!!!!! Patut ke aku private kan blog ni supaya aku boleh buat suka hati???? @#$%^!%($%5&&!!!

I have no BFF...and do I need BFF? .........

2 Comments:

  • seme org perlukan BFF... tak semestinya manusia k..

    By Blogger SHAFENDI COLLECTION, at 8:37 PM  

  • kalau bukan manusia..kucing la paling besh kan..ahaks..
    faham maksud shaa..tp susah betul nak redha and pasrah..uhuk!

    By Anonymous azza, at 9:46 PM  

Post a Comment

<< Home