Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, March 04, 2010

..Hapuskan?..


Jeng Jeng Jeng..Yeah! tahun ni gomen kenakan RM50 peryear charge utk setiap kedit kad. Aku ada 3 ketul kedit kad. CITIBANK paling lama sekali dlm simpanan..MBF aku apply sbb nak beg free dan HSBC dia dtg kat opis...just kasi photostate IC and slip gaji..dia buatkan semua..semua tak guna pun kecuali CITIBANK.

Aku apply kedit kad CITIBANK tu dulu2 sbb aku paling malas bwk cash. Kalau nak beli barang tanpa abe, mmg aku tenyeh je kad ni..balik bayar Online..senang kan kan kan? Dan aku limitkan paling byk aku leh tenyeh just RM300 sebulan..tu kalau nafsu dah membuak2 la nak beli brg...biasanya tak bertenyeh pong...and now semua tempat leh guna Debit Kad..yeahh! Lagi besh..tolak je terus dari account....so?

Perlukan aku hapuskan semua atau simpan satu? mana tau esok2 terdesak..berguna gak kedit kad ni kan? Thinkingggggggggggg..tet!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home