Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Saturday, March 06, 2010

..G mana?..

Gambar betul2? nnt lah..malas a.k.a Lemau..*yawn

Hari ni, lepas 'brunch' kat foodcourt dlm kul 11.30am..kita org terus keluar tanpa arah tuju.
'Mana?' tanya abe..
'Entah!' Jawab aku...abe terus bawak keta..menuju ke serdang hway..
'Nak p mana ni?' Aku tanya.
'Tak tahu..bawak je ni' balas abe. Alahai..main entah2 lak..'Zoo Negara?' tanya abe..
'Ha? tak mau tak mau..dlm kepala ada Mall jek'..huhu..
'Jom jom..zoo negara'..danish menyampuk.
'Tak Mau la'..aku bertegas..
'Mall? KLCC OK?' Tanya abe..
'Nak cari apa KLCC..bukan ada benda nak beli..Emm..ikut je lah'..aku dah malas nak pk. Dan terus masuk SMART Tunnel and sampai la ke parking tepi masjid. 'Hah! parking sini? Jauh..Panas laaa...' aku bebel. Abe wat dek je and terus parking..hehe..syok gak jalan..dah lama tak exercise.
'Nak p mana sebenarnya ni?' aku mmg tak de agenda apa2 dlm KLCC ni.
'Petrosains' bisik abe..

'Hah! Lagi?? tak mau..tahun lps dah 4 kali..dah laa..' budak dah bersorak lak. Adehh..mati kutu aku asyik petrosains jek.Tah apa la yg dia org suka sgt dlm petrosains.Aku jln dpn..ikut aku..hahaha..masuk ISETAN..takde nafsu..terus kuar.
'Za nak masuk COACH..abg kena masuk gak..tak kira!' hahaha..kena paksa..sbb dia mmg tak mau masuk butik ni setiap kali aku ajak. Dan dia pun masuk la..ada sorang je SA melayu..em..agak friendly la. Dia borak2 dgn Dania. Aku tgk rege je la..idak la nak beli. Em..COACH KLCC terima service kalau beli COACH dr luar tapi kena bayar. Cuci start from RM250..ikut size bag.
'Cuci lagi mahai dr bag?' terkejut SA tu dgr aku ckp mcm tu..
'Lagi murah dr bag?' dia tny aku.
'A'ah..murah la kalau beli dr US' aku gelak jek..hahahaha..lps cuci mata..terus kuar..
dan dia org terus tuju ke Petrosains..huaaa..nak masuk gak ke??? Uhuk..Selepas bermesyuarat..kita org masuk Muzika Petrosains je..benda baru kat situ..har har har..selamat...Tak lama dlm tu..dalam sejam dan aku beberapa kali menguap...adehh! Danish ngn babah la paling suka..layannn..kuar p kedai sukan..apa tah namanya..lps tu terus makan Burger King and balik and..tdoo..ZZzZZZzz..


dan mahu jog...tiba2 brummmmmmmmm..hujan daaaa......td kan panas..tiba2 hujan..agak2 ada pelangi tak? dah lama tak nampak pelangi...kan??

0 Comments:

Post a Comment

<< Home