Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, August 30, 2007

Apa lagi yang aku mahu??

Lately, aku tak tahu kenapa dengan kepala otak aku ni..asyik teringat duit jek.Nak tambah duit..nak cari duit...nak kaya...tak nak kerja..nak dok umah..sampai satu tahap, aku rasa nak join je skim2 cepat kaya kat internet ni...tapi nasib baik masih waras. Lupakan skim cepat kaya..aku selak pulak web2 jual barang online..menariknya.Terasa ikut jejak..tapi aku takut pulak nak amik risiko..hai aku..apa lg yang aku mahu???

Kan aku dah ada semuanya walapun tak mewah...kan aku dah ada.....


2 Comments:

  • erm..lepas ni leh amik pic lg..bertambah lg org baru..baru meriah!! haha

    By Anonymous Anonymous, at 1:30 PM  

  • Emm.. tersebak lak sampai tang ` kawan - kawan tersayang ` huhuh

    By Anonymous Anonymous, at 9:51 AM  

Post a Comment

<< Home