Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Friday, June 29, 2007

Kem Nadi - Sungkai,Perak

'bila ku sedari,diri di sayangi,langkah kaki ini semakin berani..
Bila terkeliru,ku ucapan namaMu,terasa diri ku,kembali dipandu..'

Bait2 lagu yg kini sering bermain dlm benak aku. Lagu ni lagu semangat masa aku di sungkai - teambuilding company aku di Kem Nadi.

Banyak cabaran sblm aku pergi ke sana.arahan pergi 5hari 4mlm betul2 membebankan.dgn jadual kerja btembungan dgn jadual outstation suami,buat aku jd keliru..mcm mana dgn anak2?selain masalah kesihatan..aku betul2 penin.aku disahkan kekurangan darah..aku cepat penat,penin,melayang.seksa! Atas nasihat doktor,aku diberi surat supaya tidak aktiviti lasak dan berat.masa yang sama,danish demam panas..adus! Aku hampir giveup! Tapi kata org,kalu dah jodoh tak kemana..akhirnya aku berjaya di Sungkaikan. Byk kenangan manis di sana wpun ada peristiwa memedihkan..skrang aku cuba belajar utk redha..mungkin ada hikmahnya.

'aku percaya tiada yg sia2..semuakan ada hikmahnya.'

Jom tgk gambar2 aku kat sana.
Kenangan Kem Nadi

1 Comments:

  • patut la pon aritu jumpa abg azril je kat alamanda. gi kusus upanya hoho

    By Anonymous Anonymous, at 5:58 PM  

Post a Comment

<< Home