Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Tuesday, March 16, 2010

..Poya2 dgn dia..

Yeah! ari ni wpun Selasa dah menjelma...mood nak p swimming takde..walhal cuaca cun gila. Emm..jiwa tak sampai kot ke dlm air..call abe and ajak main bowling..dia pun ON..yeye..TQ. 6.30 p dinner kat foodcourt (jek?) and terus p Alamanda. Ramai gila org ..kena Q la plok...cun2 abe solat..dpt main..dua game jek...dah semua hancurs..gagaga. Saja suka2 pun. Aku tak dpt bola 8..dpt bola 9..hua hua hua..berat. Kalau join bdk2 kecik main kat lane 1 dan 2 besh gak..ada pagar. Ahaks! Entah la..lately aku tak suka nak p opis..'terkejut' tak abis kot. Takpe laa..aku ada abe and anak2 nak suka2..dan happy2..g kerja..buat kerja and lps tu balik...that's it!
go abe go! lebih kurang je markah.. ;b

lepas bowling, layan Daytona kat tempat game. Dulu masa bercinta, selalu gak layan benda ni..kadang2aku menang..kadang2 abe menang..tp tadi.aku kalah..;b

Ice Hockey antara benda yg wajib layan kalau masuk tempat game ni..dan tadi..aku juara..syok lak kalah kan org tu..hahahah

Tak lama pun kat Alamanda sebb dah janji ngn abe kena balik sebelum 9. Dia nak studi..ada exam Isnin depan. Sebelum balik, sempat masuk speedy and abe p masuk carefour beli air. Sebelum berpecah..sempat lagi dia pesan 'jgn beli apa2 tau!' hahahha..sbb aku kalau masuk speedy..mau aku borong gak 1-2 ketul barang. Masa kat dlm speedy, aku berdiri kat belakang sorang pakcik ni (maybe umur dia 50)..tiba2 dia berundur..
'EH..nasib baik tak terlanggar awak' ..alamak..awak la plok dia ..haha..aku sengeh jek..
'awak mesti cari cd upin &ipin kan? ' hah??? terkejut aku.
'Tak lah..' aku dah tergelak..terus g belakang tgk cd set series.
'La..awak lagi..igt staff sini tadi'..tiba2 pakcik tu muncul. Aku sengeh jek..
'Awak cari cerita apa?' peramah lak org tua ni.
'Merlin' muka pakcik tu mcm terkejut..dia tny lagi.
'Cite apa?' ...
'Merlinnnn' aku jawab kuat sket..pastu dia ckp apa tah..dia tgh cari cite apa tah. Pastu dia blah..sampai sudah aku sengeh sorang2..ada ke bahasakan aku AWAK..aku nampak tua atau dia rasa dia muda? haahhaha..

Tiba2 abe call..dan kita org pun pulang berbekalkann Sundae Chocolate MC D..yummi..kali ni makan utk 1 mulut ..kalau tak..sure kena share dgn 2 lg mulut..mulut danish ngn dania la tu.. dan abe..aku kasi 2-3 suap jek..hepp..takleh..org punya..;b

0 Comments:

Post a Comment

<< Home