Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Sunday, May 31, 2009

Kena tinggal..

Hahah..takde keja tul la..update blog lagi. Mak tgh masak kat dapur..besh nya balik umah mak..sat g tinggal nak makan jek..mak masak apa eh? Siput sedut, asam pedas utara ikan pari(aku yg request..yummi), sambal tumis udang (biasanya ni utk abe),ikan pari bakar, ulam2 and sambal..hehhe..ni agak2 jek..nnt dah siap baru p jenguk. Kuikuikui.

Balik kali ni, aku dok umah jek sbbnyaaaaaaaaaaaa..suar jeans aku tinggal kat umah sana..huaaa..smlm dtg pakai baju kurung. Tadi abe dah belikan suar slack kat Billion..tp utk pakai balik KL nnt...takpe..dok umah pun besh and kaki pun tak baik2 lagi ni..sakit..tp aku dlm situasi buat bodoh je tak nak layan kaki..(sakit sebenarnya)..dan mak dah bebel suh p urut..bila eh nak p urut? buat masa ni..aku urut sendiri jek...

Em..lps lunch dah nak balik UNITEN..bdk2 tinggal..meh kita tgk muka budak2 yg bakal kena tinggal...ngeh ngeh ngeh...


Ammar Zackry - Sat g papa and mama nak hantar dia balik Teluk Intan..hehehe..


Danish Hakimi & Dania Hamimi - Patutnya danish jek tinggal sbb sekolah dia tutup, tapi si Dania lak sibuk nak dok ngn maktok..maka, tinggal2kan dua2..aku ngn abe, leh honeymoon..tapi aku rasa, abe pun akan ulang alik Temenggor lagi nnt..maka, aku la bujang nnt..huhuhu

and dah 2 minggu aku tak masuk MALL...wahh!! rekod ni..huhuhu..

1 Comments:

  • Rindu Danish, Dania x??

    By Anonymous Anonymous, at 11:28 PM  

Post a Comment

<< Home