Rehat...Lepak...Luah Rasa!!!


..Yok Shopping Yok!..

Thursday, May 28, 2009

bila hati makin kacau..

Em...pagi ni,aku dpt tahu, ada tech yg akan dapat 1 bilik sorang..aku yg tengah cuba nak redha..tiba2 rasa nak angin semula. Entah! aku percaya pada rezeki dan takdir..tp mcm mana senario tu bermula..buat aku betul2 down gila! Aku pernah fight hak aku..tp 'org atas' guna alasan..level aku tak layak..ada lg yg lebih layak..and now? Apa yg akan jadi? nak ikut 'LAYAK' or nak buat 'LAWAK'! Mungkin ada yg kata aku terlalu ikut perasaan..tp come on..kalau betul2 nak ikut LEVEL..buat lah betul2..

kekalutan tercipta, buat aku down..dan ni hasilnya..semua terngendala..and skrang..'SEMANGAT' yg aku ada pun dah makin menjauh.. :(


Jadi budak2 kan besh..heppy jek..

3 Comments:

  • Tukar je unit... Helpdesk ada 1 bilik kosong lg...

    By Anonymous Anonymous, at 12:34 PM  

  • bukan masalah bilik skrang ni..masalah..kenapa mesti jd mcm ni? apa yg cuba di buktikan?
    - zai

    By Anonymous Anonymous, at 12:55 PM  

  • buktikan ke'macho'an seseorang.. kekeke...

    By Anonymous bet, at 5:04 PM  

Post a Comment

<< Home